Rotterdam is nieuwe boksschool rijker

Bernhard van Oranje opent TYR Boxing

15 NOVEMBER 2017, ROTTERDAM
Samenvatting
Op vrijdag 17 november 2017 gaat de droom van voormalig Europees bokskampioen Marichelle de Jong in vervulling. Haar eerste echte eigen boksschool: TYR Boxing in Rotterdam. Bernhard van Oranje verricht de officiële opening.

Na haar actieve bokscarrière stak Marichelle haar energie onder andere in het opzetten van White Collar Boxing Nederland en het geven van boksles, clinics, personal training en -coaching.

Met het jaarlijkse White Collar Boxing Event, dat in 2018 voor de vijfde keer plaatsvindt en waarvoor “gewone” zakenmannen maanden trainen om de boksring in te gaan voor een echte bokswedstrijd, zamelde zij veel geld in voor Stichting Lymph&Co. Een goed doel dat Bernhard van Oranje oprichtte om onderzoek naar lymfklierkanker te financieren.

Rotterdamse accenten
Nu, met de start van haar eigen TYR Boxing bouwt Marichelle haar huidige activiteiten verder uit. Het pand aan de Vlambloem in Rotterdam is met hulp van talloze vrienden en relaties verbouwd tot een echte boksschool. Met een industriële look-and-feel en Rotterdamse accenten. Zo bevinden de kleedkamers zich in slim aangepaste zeecontainers.

Fysiek én mentaal sterker
TYR Boxing is er voor iedereen en biedt een uitgebreid, vakkundig begeleid trainingsprogramma waarbij je werkt aan je conditie en techniek. Bijvoorbeeld voor een betere conditie, lekker sporten, fysiek én mentaal sterker worden. Of om af te vallen, fitter te worden of de fijne kneepjes van het boksen te leren. Marichelle richt zich daarnaast op het coachen en trainen van personen uit het bedrijfsleven.

Over Marichelle de Jong
Deze op-en-top sportvrouw heeft een actieve bokscarrière achter de rug. Ze stond eerste op de wereldranglijst, was vijfvoudig Nederland kampioen en Europees kampioen. TYR komt van de Noorse god van oorlog en gerechtigheid. De naam staat voor discipline, rechtvaardigheid en zelfopoffering. Dezelfde ingrediënten die Marichelle als topsporter en nu als eigenaar van TYR Boxing inzet op de route naar succes.

Citaten
"De industriële look-and-feel met de Rotterdamse accenten vind ik echt gers. De kleedkamers zijn bijvoorbeeld in zeecontainers. " Maarten Reijgersberg
"If your dreams don't scare you, they aren't big enough." ALI - Marichelle de Jong
Over RauwCC

Het Rotterdamste communicatiebureau, met de focus op social media. Van concept tot strategie, van implementatie tot publicatie. Met een uniek team aan contentmakers en contentmanagers. Dus ook voor motion graphics, social video's, infographics of corporate identities.

RauwCC gelooft in de combinatie van offline- en onlinecommunicatie. Met een breed pakket aan creatieve en ondersteunende diensten nemen we graag de druk bij je weg. En dat doen we altijd in co-creatie; samen komen we tot het beste resultaat.